top of page

Kunst, antiek en design op PAN Amsterdam

  • Redactie
  • 9 uur geleden
  • 1 minuten om te lezen

PAN Amsterdam huist van zondag 2 november tot en met zondag 9 november in de RAI op het Europaplein. Met 125 deelnemende galeries in 21 categorieën biedt deze 38ste editie meer diversiteit dan ooit.

ree

Het aanbod varieert van beeldende tot decoratieve en van oude tot hedendaagse kunst: naast oude meesters, Aziatische prenten en 19e-eeuws antiek zijn er klokken, munten, posters, glas, design, horloges, zilver, iconen, comic art en nog veel meer. Splinter Chabot ontwierp het campagnebeeld van dit jaar, er is aandacht voor Japanse kunstvormen en de Museum Spotlight gaat dit keer naar het Kröller-Müller Museum, dat een van zijn topstukken meebrengt voor een plek op de beursvloer.

 

Vernieuwde en gevarieerde categorieën

PAN Amsterdam ervaart een toenemende belangstelling vanuit alle verschillende categorieën van de kunstmarkt, wat zich vertaalt in een steeds gevarieerder en rijker deelnemersveld. Onder de deelnemende antiquairs en kunsthandelaren uit binnen- en buitenland bevinden zich nieuwkomers als Van Pruissen Asian Art (met specialisatie Japan), Heejsteck# Gallery (hedendaags), Brand van Egmond (design), vcrb gallery, (hedendaags), Spazio Nuovo (hedendaags), Enseoul (Zuid Koreaanse kunst), Depth of Field (vintage photography), Noon Projects (design boeken), The Millen House (design), Weisbard (hedendaags).

Opmerkingen


bottom of page