Mastercard Hotelnacht pre-sale voor speciale wellness-editie: The Art of Balance
- Redactie
- 9 sep
- 1 minuten om te lezen
Het weekend van 17 & 18 januari staat Amsterdam opnieuw in het teken van de Mastercard Hotelnacht. Vanaf komend weekend kunnen Amsterdammers een arrangement boeken voor de twaalfde editie, met als thema: The Art of Balance.

Tijdens de Mastercard Hotelnacht openen toonaangevende hotels in de hoofdstad hun deuren voor Amsterdammers die de stad op een verrassende manier willen beleven. Eén weekend lang ervaren bezoekers hoe het is om toerist te zijn in eigen stad, inclusief overnachtingen in bijzondere kamers, culinaire verrassingen en exclusieve feestjes.

De Mastercard Hotelnacht is inmiddels uitgegroeid tot een vaste waarde op de Amsterdamse festivalkalender. Ook dit jaar kunnen bezoekers kiezen uit een scala aan deelnemende hotels: van iconische vijfsterrenhotels als Okura tot intieme boutiquehotels als Tivoli Doelen, of wellnessresort Hotel & Wellness Zuiver. De hotels stellen een speciaal programma samen met creatieve activiteiten, bijzondere cocktails, culinaire hoogstandjes en leerzame workshops.
Meer dan slapen alleen
Het doel van de Mastercard Hotelnacht: Amsterdammers hun stad op een nieuwe manier laten ervaren, de gastvrijheid van de hotelwereld dichterbij brengen en de verbinding met de creatieve cultuur van de hoofdstad versterken. De hotelovernachtingen zijn uitsluitend beschikbaar voor inwoners van Amsterdam, maar het aanvullende programma is voor iedereen toegankelijk. In december wordt het programma bekendgemaakt.
Tickets & reserveringen
Op zaterdag 13 september kunnen Amsterdammers met een Mastercard als eerste een arrangement boeken: een hotelovernachting met twee tickets voor de diverse activiteiten. Als hoofdsponsor biedt Mastercard haar kaarthouders exclusieve voordelen, zoals vroege toegang tot reserveringen, speciale VIP-arrangementen en unieke ‘Priceless’ ervaringen in samenwerking met deelnemende hotels. Boeken kan via de officiële Hotelnacht App.

















Hey, leuk om deze discussie te volgen! Wat mij altijd bijblijft, is dat een product pas echt overtuigt als het niet alleen voldoet aan de verwachtingen, maar ergens ook een eigen karakter laat zien. Dat herken ik bijvoorbeeld bij Viu-Viu Casino inloggen, waar de combinatie van strakke vormgeving en speelse details het geheel een stuk aantrekkelijker maakt dan de doorsnee platforms. Het voelt alsof je niet zomaar speelt, maar deel uitmaakt van een ervaring die iets meer aandacht verdient. Probeer het eens zelf en kijk of het je dezelfde positieve indruk geeft!